Gruppe

Gruppe Admins

Forum emne i Alt andet

Offentlig gruppe aktiv for 1 måned, 2 uger siden

Her kan du diskutere alle emner, som relaterer sig til hunde eller Dogsuniverse, men ikke passer ind i de andre Grupper.

Hvor mange hunde har i? (8 indlæg)

• Profile picture of Mie Mie sagde for 7 år, 5 måneder siden:

Jeg skal have hund, og overvejer om jeg skal købe en enkelt eller to hunde.

Hvor mange hunde har i, og hvorfor har i lige valgt det antal?

• Profile picture of Klaus Klaus sagde for 7 år, 5 måneder siden:

Hej Mie. Jeg har kun én hund. Jeg tænker, at det nok vil være dobbelt så meget arbejde med to hunde, selvom de selvfølgelig vil have meget glæde af hinanden. Men det var da fristende at tage to hvalpe ;)

• Profile picture of Anne Bjerre Lauridsen Anne Bjerre Lauridsen sagde for 7 år, 5 måneder siden:

Hej :-)
    Vi har pt. en hund.
    Vi har, fra alle vi har spurgt, fået anbefalet at få en hund og hvis man så vil ha’ hund nr to, så vent til den første er mindst to år!
    På den måde skulle du få bedre kontakt til din hund m.m.
    To hvalpe på en gang, har jeg ikke hørt om nogen der anbefaler, for så vil de ha’ nok i hinanden og det vil begrænse din mulighed for god kontakt med hunden ;-)
    Ha’ en dejlig dag – og pøj pøj med din hund ;-)

• Profile picture of Peter Peter sagde for 7 år, 5 måneder siden:

Jeg har lige nu kun en hund, men overvejer om jeg skal udvide familien med en mere. Jeg tror to hunde vil få meget glæde af hinandens selskab.

• Profile picture of Carola Carola sagde for 7 år, 5 måneder siden:

Hejsa vi har 3 små hunde og det er bare skønt

• Profile picture of Annelise Eik Annelise Eik sagde for 7 år, 5 måneder siden:

Vi startede med to hvalpe, så de havde hinanden, når vi var på arbejde. jeg må lige tilføje, at det er små hunde – Tibetansk Spaniel
    De to banditter havde bare SÅ megen glæde af hinanden, at vi kunne kigge på dem i timevis.
    Så med vores race vil jeg absolut anbefale to hunde
    Nå ja – og så har vi da nu 12 fastboende hunde – og otte hvalpe 3-4 måneder til salg.
    Vi er totalt inficeret med “tibbesygen” i dag – det ændrede vores liv totalt, men vi har aldrig fortrudt

• Profile picture of Mette Mette sagde for 7 år, 5 måneder siden:

Jeg har en Labrador blanding som jeg har adopteret fra et internat. Hun er underskøn og jeg kan slet ikke forestille mig ikke at have hund nu :)

• Profile picture of Lizette Lizette sagde for 7 år, 2 måneder siden:

jeg har 3 og har ikke fortrudt nogen af dem.
    2 labrador blandinger på 6 og snart 5 år og en chihuahua på 4,5 år.
    De 2 store har meget glæde af hinanden,men de kan alle 3 lege på gulvet herhjemme.

Det med 2 hvalpe på samme tid er vidst nok en dum ide,medmindre man er hjemmegående og kan holde øje med dobbelt “uheld” på gulvet,ulykker de kan finde på såsom at bide i osv….
    Har en bekendt i nærheden der har 2 bretoner som er kuld brødre… Hun sagde det var et kæmpe arb. Og vi var enige om at det var fordi de var hanner :) .. Mine er også hanner og synes tit de har selektiv hørelse
    Så vendt til din hund er min 2 år med at få en ny hvalp

Fællesskab

Kalender

<< Jun 2020 >>
mtotfls
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Events