Gruppe

Gruppe Admins

Forum emne i Alle hunderacer

Offentlig gruppe aktiv for 6 år, 4 måneder siden

Hvorfor fik du hund? (4 indlæg)

• Profile picture of Sanne Sanne sagde for 7 år siden:

Jeg synes det kunne være interessant at vide hvorfor folk anskaffer sig sin første hund. Jeg kommer selv fra en familie, hvor vi altid har haft hund. Derfor var det svært for mig at forstille mig ikke selv at have hund engang. Det er det sociale i at have en super dejlig firbenet ven som elsker at være sammen med dig altid jeg godt kan lide. En hund er med til at fylde hjemmet ud. Så da studierne var overstået og jeg var klar til det, så var det oplagt at få min egen hund. Hvordan fandt du ud af, at du ville have din første hund?

• Profile picture of Klaus Klaus sagde for 7 år siden:

Min familie har altid haft hund, så jeg er nok blevet præget af det :)

• Profile picture of Maja Maja sagde for 6 år, 7 måneder siden:

Rigtig godt spørgsmål!
    Jeg fik hund for et års tid siden. Det gjorde jeg da jeg er et meget aktivt menneske, så jeg havde brug for en at gå ture med og hygge med. Derfor har jeg valgt racen Alaskan Malamute. Jeg har hele mit liv gerne ville have hund og har altid elsket dyr, så da jeg fik muligheden for at have det, så greb jeg den! Nu er jeg en heldig hundeejer med verdens mest vidunderlige hund :)
    <3

• Profile picture of Line Line sagde for 6 år, 4 måneder siden:

Jeg fik min første hund for 13 år siden og han kom ind i mit liv med sætningen: Tag hunden eller den blive skudt ude i skoven, for jeg vil ikke have den .
    Så Freddy blev min helt gratis for han skulle aldeles ikke aflives og var en blanding mellem en bokser og en amerikansk bulldog. Dejlig hund som var nem at træne og han døde herhjemme foran brændeovnen på grund af hjertet i en alder af 13 år.
    Og nu har jeg en boxerhvalp på 12 uger, for da den gamle døde, anede jeg ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.
    Og jeg har ikke fortrudt livet som hundeejer, det er det bedte i hele verden :)
    Vi har haft hund i min barndom, men kun en – katte var det fortrukne for mine forældre, da de ikke krævede det helt vilde og kunne sove ude i garagen om natten.

Fællesskab

Kalender

<< Mar 2020 >>
mtotfls
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Events